Розробка бренда моторних олій MOSTELA

Завдання: створення нового бренду моторної оливи. Розробка охороноздатної назви, логотипу, фірмового стилю, етикеток та упаковки. Дизайн поліграфії та розробка реклами.

Рішення: торговельна марка MOSTELA. Логотип є стилізованим зображенням краплі масла, що потрапила в самий центр виру.
Під впливом відцентрової сили олія набула форми кола з характерним рівномірним слідом, який підкреслює швидкість обертання. Така динаміка покликана проілюструвати призначення продукту – олії Мостела роблять рух легким, знижуючи зношування двигуна автомобіля.

Фірмовий блок має різні варіації, адаптовані під різні форми носіїв. Форма знака задає зовнішній вигляд етикетки та забезпечує впізнаваність продукції. Розроблено етикетки для асортиментного переліку, що налічує понад 30 одиниць продукції. Знак також знайшов застосування у різній поліграфічній продукції та у POS-матеріалах (place of sales – оформлення місць продажу) – шовфтокери, воблер, стікери, прапорці, цінник.

Було розроблено зовнішню рекламу для стартової рекламної кампанії MOSTELA та оформлення транспорту.

Деталі:

ДАТА

лютий 2009

ДИЗАЙНЕР

Олексій Мирошников
Маріна Плясова
Костянтин Ястребов

Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela
Розробка бренда моторних олив Mostela