Логотип – найважливіший елемент іміджу компанії. Він служить насамперед для ідентифікації компанії на ринку. У сприйнятті споживача наявність логотипу чи торгового знака є гарантією якості товару. Товари, що не мають логотипу, називають noname.

Wikipedia

Обожнюємо розробку логотипів

Ми дуже любимо свою роботу!

Розробка логотипа — створення
ексклюзивних та охороноздатних знаків

Якісно та швидко
ми розробимо для Вас:

  • логотип для компанії (фірмовий знак)

  • логотип для товару (товарний знак)

  • логотип для послуги (знак обслуговування)

  • фірмовий герой, корпоративний персонаж

  • герб (як сучасний комерційний, так і канонічний персональний чи фамільний)

  • емблема (знак із встановленим змістом)

  • екслібрис (книжковий знак)

  • анімований логотип (відеоверсія логотипу)

Призначення логотипу

Логотип – найважливіший елемент корпоративного іміджу компанії. Він служить насамперед для ідентифікації компанії на ринку. Логотипи з’явилися у тому, щоб відрізняти продукцію різних фірм у межах галузі.

Будучи зареєстрованим як торговельна марка, логотип захищає компанію від недобросовісної конкуренції і дозволяє захистити її інтереси в суді. У сприйнятті споживача наявність логотипу чи торгового знака є гарантією якості товару.

Логотип — засіб ідентифікації — абстрактна проекція, продовження нашої організації, товару, послуги. Способи позначення знак черпає з:

  • мистецтва (портрет)
  • юриспруденції (підпис)
  • анропології (маска, тотем)
  • геральдики (печатка, емблема)

У будь-якому акті комунікації логотип з різним ступенем інтенсивності визначає шість функцій:

  • ФАТИЧНА – встановлення та підтримання контакту зі споживачем;
  • ЕКСПРЕСИВНА – розповідь про місію організації;
  • РЕФЕРЕНТИВНА – інформація про продукт чи послугу;
  • ІМПРЕСИВНА – вплив на споживача через враження;
  • ПОЕТИЧНА – логотип цікавий сам по собі;
  • МЕТАЛІНГВІСТИЧНА – передача закодованого повідомлення.

Термінологія

Торговельна марка

“trade mark” – будь-яке позначення або комбінація позначень, які здатні відокремлювати товари (послуги), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. В українське законодавство термін ТМ вперше потрапив з прийняттям Цивільного кодексу України у 2003 році.

Знак обслуговування

“service mark” – термін законодавства деяких держав. Якщо ТМ або товарний знак використовуються для індивідуалізації товарів, то знак обслуговування – для виконуваних робіт або послуг. В Україні термін не має нормативно-правового визначення, хоча також перебуває у широкому застосуванні.

Знак для товарів та послуг

визначення українського законодавства, введене у 1993 році Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», який діє і нині з численними змінами. Цей закон визначає, що «знак для товарів та послуг – позначення, за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб». До 2021 року Укрпатент видавав свідоцтва саме на “Знак для товарів та послуг”. З 2021 року заявники отримують “Свідоцтво на торговельну марку“.

Логотип

Термін «логотип» з’явився на початку XIX століття і був синонімом терміна «лігатура», тобто позначав об’єднання двох або трьох знаків друкарського шрифту. До середини XIX століття логотипом називали будь-яке текстове кліше, яке не потрібно щоразу набирати наново. Наприклад, заголовок-назва газети. У XX столітті логотипом стали називати стилізоване шрифтове накреслення назви або саму назву в такому накресленні, або умовний знак, що означає організацію або товар. Далі думки поділяються. Деякі називають логотипом шрифтову та графічну частину торговельної марки, інші — лише шрифтову.  Для зручності ми маємо на увазі під логотипом комбінований знак, що складається з графічної та словесної частин.

Бренд

— це ментальна конструкція. Бренд найкраще описати як суму всього досвіду людини, його сприйняття речі, продукту, компанії або організації. Бренди існують у вигляді свідомості або конкретних людей, або суспільства. (James R. Gregory). Тому, якщо ми кажемо про процес розробки бренду – йдеться про комплекс послуг, що включає окрім неймінгу, розробки лого та фірмового стилю, ще й комплекс заходів взаємодії зі споживачем, що наділять та доповнять торговельну марку необхідним користувацьким досвідом.

Етапи розробки логотипу

Додаткові послуги

  • розробка базового комплекту фірмового стилю: візитівка, папка, бланк, конверт;

  • розробка повного комплекту фірмового стилю та книги графічних стандартів BRAND BOOK;

  • розробка анімованого логотипу (відео-версія) для використання на сайті, у відео, в мультимедіа продукції та в SMM.

Риси гарного знака

  • однорідність – смислова єдність всіх елементів
  • насиченість – семантична та емоційна;
  • яскраві асоціації – запам’ятовуваність;
  • довговічність – довго залишається сучасним та не банальним;
  • пристосовність – може відтворюватися всіма технологіями;
  • варіативність – можливо розмістити на ручці, на кулькі тощо.

І один із найважливіших аспектів – унікальна форма!
Це те, що залишається від знака, якщо прибрати колір, тіні ефекти. Бо добрий логотип, обов’язково буде добрий і в чорно-білому виконанні! Саме такі знаки ми пропонуємо!

Вартість розробки

Вартість розробки логотипу визначається індивідуально, після ознайомлення з Вашими вимогами та очікуваннями.
На вартість розробки впливають:

  • географія використання логотипу,
  • особливі вимоги до логотипу,
  • конкурентне оточення.

Останнє є домінуючим, т.к. передбачається, що знак, що розробляється, поставить вас в один ряд з лідерами заданого вами сегменту ринку. Тому сила й розмаїття ваших конкурентів — значно впливають на складність процесу розробки.

Орієнтовний порядок цін:

  • від $300 (знак для некомерційних організацій);
  • від $500 (знак для малого/середнього бізнесу);
  • від $800 (знак для великого бізнесу).

Звʼяжіться з нами для замовлення унікального лого для Вашого бізнеса!

Розробка логотипа від БА Грейдс: