Логотип – найважливіший елемент іміджу компанії. Він служить насамперед для ідентифікації компанії на ринку. У сприйнятті споживача наявність логотипу чи торгового знака є гарантією якості товару. Товари, що не мають логотипу, називають noname.
Wikipedia
Ми дуже любимо свою роботу!
Розробка логотипа — створення
ексклюзивних та охороноздатних знаків
Якісно та швидко
ми розробимо для Вас:
Призначення логотипу
Логотип – найважливіший елемент корпоративного іміджу компанії. Він служить насамперед для ідентифікації компанії на ринку. Логотипи з’явилися у тому, щоб відрізняти продукцію різних фірм у межах галузі.
Будучи зареєстрованим як торговельна марка, логотип захищає компанію від недобросовісної конкуренції і дозволяє захистити її інтереси в суді. У сприйнятті споживача наявність логотипу чи торгового знака є гарантією якості товару.
Логотип — засіб ідентифікації — абстрактна проекція, продовження нашої організації, товару, послуги. Способи позначення знак черпає з:
- мистецтва (портрет)
- юриспруденції (підпис)
- анропології (маска, тотем)
- геральдики (печатка, емблема)
У будь-якому акті комунікації логотип з різним ступенем інтенсивності визначає шість функцій:
- ФАТИЧНА – встановлення та підтримання контакту зі споживачем;
- ЕКСПРЕСИВНА – розповідь про місію організації;
- РЕФЕРЕНТИВНА – інформація про продукт чи послугу;
- ІМПРЕСИВНА – вплив на споживача через враження;
- ПОЕТИЧНА – логотип цікавий сам по собі;
- МЕТАЛІНГВІСТИЧНА – передача закодованого повідомлення.
Термінологія
Торговельна марка
“trade mark” – будь-яке позначення або комбінація позначень, які здатні відокремлювати товари (послуги), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. В українське законодавство термін ТМ вперше потрапив з прийняттям Цивільного кодексу України у 2003 році.
Знак обслуговування
“service mark” – термін законодавства деяких держав. Якщо ТМ або товарний знак використовуються для індивідуалізації товарів, то знак обслуговування – для виконуваних робіт або послуг. В Україні термін не має нормативно-правового визначення, хоча також перебуває у широкому застосуванні.
Знак для товарів та послуг
визначення українського законодавства, введене у 1993 році Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», який діє і нині з численними змінами. Цей закон визначає, що «знак для товарів та послуг – позначення, за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб». До 2021 року Укрпатент видавав свідоцтва саме на “Знак для товарів та послуг”. З 2021 року заявники отримують “Свідоцтво на торговельну марку“.
Логотип
Термін «логотип» з’явився на початку XIX століття і був синонімом терміна «лігатура», тобто позначав об’єднання двох або трьох знаків друкарського шрифту. До середини XIX століття логотипом називали будь-яке текстове кліше, яке не потрібно щоразу набирати наново. Наприклад, заголовок-назва газети. У XX столітті логотипом стали називати стилізоване шрифтове накреслення назви або саму назву в такому накресленні, або умовний знак, що означає організацію або товар. Далі думки поділяються. Деякі називають логотипом шрифтову та графічну частину торговельної марки, інші — лише шрифтову. Для зручності ми маємо на увазі під логотипом комбінований знак, що складається з графічної та словесної частин.
Бренд
— це ментальна конструкція. Бренд найкраще описати як суму всього досвіду людини, його сприйняття речі, продукту, компанії або організації. Бренди існують у вигляді свідомості або конкретних людей, або суспільства. (James R. Gregory). Тому, якщо ми кажемо про процес розробки бренду – йдеться про комплекс послуг, що включає окрім неймінгу, розробки лого та фірмового стилю, ще й комплекс заходів взаємодії зі споживачем, що наділять та доповнять торговельну марку необхідним користувацьким досвідом.
Етапи розробки логотипу
Додаткові послуги
Риси гарного знака
- однорідність – смислова єдність всіх елементів
- насиченість – семантична та емоційна;
- яскраві асоціації – запам’ятовуваність;
- довговічність – довго залишається сучасним та не банальним;
- пристосовність – може відтворюватися всіма технологіями;
- варіативність – можливо розмістити на ручці, на кулькі тощо.
І один із найважливіших аспектів – унікальна форма!
Це те, що залишається від знака, якщо прибрати колір, тіні ефекти. Бо добрий логотип, обов’язково буде добрий і в чорно-білому виконанні! Саме такі знаки ми пропонуємо!
Вартість розробки
Вартість розробки логотипу визначається індивідуально, після ознайомлення з Вашими вимогами та очікуваннями.
На вартість розробки впливають:
- географія використання логотипу,
- особливі вимоги до логотипу,
- конкурентне оточення.
Останнє є домінуючим, т.к. передбачається, що знак, що розробляється, поставить вас в один ряд з лідерами заданого вами сегменту ринку. Тому сила й розмаїття ваших конкурентів — значно впливають на складність процесу розробки.
Орієнтовний порядок цін:
- від $300 (знак для некомерційних організацій);
- від $500 (знак для малого/середнього бізнесу);
- від $800 (знак для великого бізнесу).