Брендінг мережі піцерій
Проєкт розпочався з самого складного – неймінгу. Майбутня назва мережі піццерій повина з одного боку виділяти бізнес серед конкурентів, а з іншого відповідати “горизонту очікувань” клієнтів та позиціонувати мережу як таку, що має світовий рівень якості та сервісу. Тобто схожість з відомими назвами була бажана, але ще важливіше при цьому не ввести споживача в оману, оскільки це може привести до відмови в реєстрації ТМ.
Нам все вдалося! Назва PIZZA KING та слоган “Стань нашим королем!” успішно зареєстровані як торговельні марки.
Далі ми розробили дизайн упаковки, P.O.S.-матеріалів (від “place of sales” – місця продажів), оформлення транспорту, одяг персонала та інші носії фірмового стилю. Додали правила використання лого та його адаптацію до будь-яких технологій відтворення та обʼєднали все у брендбук.
На базі слогана “Стань нашім королем” замовником втілено промоакцію, що полягала у зборі корон-балів. А нам залишилося отримати для себе дисконтну картку з нашим дизайном та іноді на насолоджуватись найсмачнішою піццею у закладах та з доставкою.
Деталі:
ДАТА
Грудень 2016
ВИКОНАНО
- Розробка назви
- Розробка слогана
- Розробка логотипу
- Реєстрація ТМ
- Фірмовий стиль
- Брендбук
- Дизайн упаковки
- Дизайн POS-матеріалів
ДИЗАЙНЕРИ
Анна Білоконь
Антон Крижановський
Олексій Мирошников