Брендінг мережі піцерій

Проєкт розпочався з самого складного – неймінгу. Майбутня назва мережі піццерій повина з одного боку виділяти бізнес серед конкурентів, а з іншого відповідати “горизонту очікувань” клієнтів та позиціонувати мережу як таку, що має світовий рівень якості та сервісу. Тобто схожість з відомими назвами була бажана, але ще важливіше при цьому не ввести споживача в оману, оскільки це може привести до відмови в реєстрації ТМ.

Нам все вдалося! Назва PIZZA KING та слоган “Стань нашим королем!” успішно зареєстровані як торговельні марки.

Далі ми розробили дизайн упаковки, P.O.S.-матеріалів (від “place of sales” – місця продажів), оформлення транспорту, одяг персонала та інші носії фірмового стилю. Додали правила використання лого та його адаптацію до будь-яких технологій відтворення та обʼєднали все у брендбук.

На базі слогана “Стань нашім королем” замовником втілено промоакцію, що полягала у зборі корон-балів. А нам залишилося отримати для себе дисконтну картку з нашим дизайном та іноді на насолоджуватись найсмачнішою піццею у закладах та з доставкою.

Деталі:

ДАТА

Грудень 2016

ДИЗАЙНЕРИ

Анна Білоконь
Антон Крижановський
Олексій Мирошников

Логотип мережі піцерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка упаковки бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King
Розробка бренда мережі піццерій Pizza King