Ребрендинг віконного заводу OSNOVA
Херсонський завод вікон «Основа» – один із провідних виробників металопластикових конструкцій у південному регіоні. За 12 років роботи на віконному ринку створено велику дилерську мережу, яка охоплює практично всю Україну. Візитною карткою заводу «Основа» є продукція високої якості, яка виготовлена у повній відповідності до європейських стандартів. Уся продукція заводу сертифікована.
При цьому існуючий фірмовий стиль та оформлення торгових точок не відповідає вимогам ринку та програє конкурентам таким критеріям, як лаконічність, простота відтворення на різних носіях, запам’ятовуваність.
Старі логотипи заводу:
Завдання: створення нового сучасного логотипу та фірмового стилю для заводу-виробника вікон. Оформлення торгових точок. Розробка рекламної кампанії.
Рішення: запропонований знак являє собою стилізоване зображення вікна, що відкривається, що є частиною назви Osnova. Двоколірна палітра підкреслює стиль nova, наголошуючи на новизні та сучасному рівні виробника та його продукції. Замість старого теглайну “вікна, завод-виробник” використовується просто “віконний завод”.
Деталі:
ДАТА
Грудень 2013
ВИКОНАНО
- Розробка логотипа
- Реєстрація ТМ
- Фірмовий стиль
- Брендбук
- Реклама
- Фото продукції
ДИЗАЙНЕРИ
Маріна Плясова
Олексій Мирошников