Розробка бренду акумуляторного заводу SADA
Логотип та айдентика SADA battery company – була одною з перших наших робіт на стику корпоративного та товарного брендінга.
Виразна графічна частина – знак, що символізує два електричні полюси, в поєднанні зі словесною частиною, що продовжує семантику полярності – римуються через кольорову гаму.
Це водночас айдентика підприємства, у вигляді ділової документації, оформлення вивіски та інтерʼєру виробництва, одягу співробітників та фірмового автотранспорта. І також це брендінг самої продукції – акумулятроних батарей та оформлення місць їх продажу.
Розроблений слоган “Заводить по-справжньому!” містить певний провокаційний підтекст, який був вдало обіграний візуально в поліграфічній продукції, плакатах та наклейках для певної цільової аудиторії (чоловіки-водії, 18-65).
Результатом втілення комплексної розробки стало стрімке просування бренду SADA на українському ринку. Згодом нами було створено понад 10 різних суббрендів для різних линійок акумуляторних батарей, що виробляються підприємством, та їх оформлення з різним ступенем схожості до головного бренда.
Деталі:
ДАТА
Січень 2001
ВИКОНАНО
ДИЗАЙНЕР
Олексій Мирошников