Фірмовий стиль, корпоративний стиль або айдентика –
набір графічних форм і принципів побудови візуальної комунікації, об’єднаних однією ідеєю, основне завдання яких – виділити компанію серед собі подібних і створити впізнаваний образ в очах споживачів, забезпечити єдність сприйняття товарів, послуг, інформації, що виходять від фірми або торговельної марки до споживача.
Ми дуже любимо свою роботу!
Фірмовий стиль або система корпоративної ідентифікації
може включати:
Брендбук, логобук або керівництво стандартів візуальної ідентифікації, окрім обʼєктів-носіїв фірмового стилю, включає правила використання логотипу (варіанти компоновки фірмового блока, адаптація до малих форматів, охоронні зони, шрифти, кольори тощо).
Вартість розробки фірмового стилю
та брендбуку
Визначається індивідуально, після ознайомлення з Вашими вимогами та очікуваннями, а також обсягом майбутніх робіт.
Орієнтовний поряок цін – від $500