Розробка бренда АВТО ПРОФІ

Завдання полягало у створені єдиної айдентики для кількох напрямків автобізнесу – трейдінга (продаж авто), сервіса (станція технічного обслуговування) та послуг автопроката.

Важливою особовою вимогою в розробці логотипа було побажанняи не використовувати у графічній частині логотипа такі обʼєкти, що можуть бути розпізнані як літери або цифри. Така особливість має значення при реєстрації ТМ та отриманні на її основі домена UA. Існує правило, що власник ТМ може реєструвати такий домен UA, який на 100% ідентичний всім використаним у ТМ літерам та цифрам. І будь-який обʼєкт, наприклад колесо, зо схоже на літеру “о”, може стати небажаною частиною майбутнього доменного імені.

БА ГРЕЙДС розроблено логотип, адаптувало його до різних носіїв та створило низку елементів айдентики.

Деталі:

ДАТА

вересень 2021

ДИЗАЙНЕРИ

Олександр Гук
Олексій Мирошников

Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі
Розробка бренда АвтоПрофі