Розробка бренда кави KAVOVAR

Завдання: розробка бренда свіжообсмаженої кави різних сортів та купажів. Максимально збалансовані смаки під різні запити.

Основна ідея позиціонування бренду: надати клієнту саме те, що він хоче. Подати продукт максимальної якості, що не поступається європейським, дотримуючись усіх норм і вимог у виробництві. Позиціювання за ціною: Преміум та преміум+.
Опис цільової аудиторії: Роздрібний покупець 18-50, Horeca, B2B. Створення своїх точок реалізації.

Сенс назви: гармонія, насолода. Щоб вп’ялося у свідомість. Почувши назву марки, споживач має відчути, що саме це він шукав.

Підсумок: розроблена назва KAVOVAR (Кавовар) – той, хто варить каву. На відміну від поширеного (по суті, далекого від слов’янської культури) слова бариста, має національний автентичний колорит, відмінно звучить і запам’ятовується.

Також нами розроблено логотип та серію упаковки кави.

Деталі:

ДАТА

вересень 2019

ДИЗАЙНЕРИ

Олександр Гук
Олексій Мирошников

Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR
Розробка бренда кави KAVOVAR