Розробка бренда кави KAVOVAR
Завдання: розробка бренда свіжообсмаженої кави різних сортів та купажів. Максимально збалансовані смаки під різні запити.
Основна ідея позиціонування бренду: надати клієнту саме те, що він хоче. Подати продукт максимальної якості, що не поступається європейським, дотримуючись усіх норм і вимог у виробництві. Позиціювання за ціною: Преміум та преміум+.
Опис цільової аудиторії: Роздрібний покупець 18-50, Horeca, B2B. Створення своїх точок реалізації.
Сенс назви: гармонія, насолода. Щоб вп’ялося у свідомість. Почувши назву марки, споживач має відчути, що саме це він шукав.
Підсумок: розроблена назва KAVOVAR (Кавовар) – той, хто варить каву. На відміну від поширеного (по суті, далекого від слов’янської культури) слова бариста, має національний автентичний колорит, відмінно звучить і запам’ятовується.
Також нами розроблено логотип та серію упаковки кави.
Деталі:
ДАТА
вересень 2019
ДИЗАЙНЕРИ
Олександр Гук
Олексій Мирошников