Разработка бренда сети турагентств «Tours&Tickets»
Основною рисою майбутнього лого турагенції «Tours&Tickets» мав стати символ, що добре запамʼятовується. Щоб клієнт, навіть якщо він не памʼятає назви (яка є описовою та через те не дуже індивідуальною) міг сказати своїм друзям та знайомим щось на кшталт «ми купуємо тури в агентстві, у них ще на емблемі …». Тобто лого має суттєво відрізняється від логотипів інших гравців туристичного ринку.
Так і виникла дитяча безпосередність у вигляді двох літер-чоловічків Т&Т.
Також були розроблені необхідні для туристичного бізнесу обʼєкти-носії – візитівки, папки, конверти, прапорці, ручки, блокноти, папірці для нотаток. Продумані елементи зовнішньої реклами та оформлення фасадів туристичної мережі.
Детали:
ДАТА
Август 2015
ВЫПОЛНЕНО
ДИЗАЙНЕРЫ
Макс Афанасьев
Алексей Мирошников