Розробка бренда одягу Lustane

Розробку персонального бренда для кутюрʼє Людмили Станової – Брендінгове агентство ГРЕЙДС розпочало з неймінга.

Людмила – українка, що живе та веде свій бізнес в Обʼєднаних Арабських Еміратах. Тому у розробці назви ТМ був використаний найпростіший прийом зі складання частин твірних слів, якими виступають імʼя та прізвище. На кінець назви додана літера –e, яка робить слог відкритим, та додає бажаного семантичного акценту. Фонетичний аналіз показав відмінні характеристики, а перевірка на охороноздатність підтвердила можливість викорстання назви LuStane (Люстан) у комерційній діяльності.

Далі ми розробили традиційні для бренду одягу носії, якими є – бірки, пакети, коробки, вивіска, бланки, візитівки тощо, та поєднали все у брендбук, додавши правила використання знаку.

У 2021 році наша веб-студія розробила для бренда інтернет-магазин – lustane.com.

Під час фотосесії нової лінійки одягу LuStane, наш VR-продакшн напрямок SUN Media Group, створив кілька відео у форматі віртуальної реальності. За наступний рік вони разом набрали більше мільйона переглядів на YouTube.

Деталі:

ДАТА

травень 2013,
червень 2021

ДИЗАЙНЕРИ

Маріна Плясова
Олексій Мирошников
Олександр Гук