Розробка бренду для товару
або продукту. Від ідеї
до етикетки, упаковки та
оформлення місць продажу.
Товарний брендінг (або споживчий брендінг, англ. consumer branding) націлений на кінцевого споживача і може торкатися будь-якої сфери людського життя.
Різноманітність та достаток товарів, пропонованих клієнту, зростає з кожним днем, що, своєю чергою, ставить дедалі нові завдання перед розробкою методів спілкування зі споживачем.
Споживчий брендинг – це спосіб повідомити про товар або продукт клієнту доступною та зрозумілою йому мовою, вигідно та яскраво виділивши його в ряді подібних.
Процес створення бренду в даній сфері – насичений і багатошаровий, і включає кілька етапів. Ми чудово розуміємо необхідність вдалої побудови міцних відносин із цільовою аудиторією за допомогою ефективних та продуманих стратегій споживчого брендингу та із задоволенням вирішуємо поставлені нашими клієнтами завдання.