товарний брендінг

Розробка бренду для товару
або продукту. Від ідеї
до етикетки, упаковки та
оформлення місць продажу.

Товарний брендінг (або споживчий брендінг, англ. consumer branding) націлений на кінцевого споживача і може торкатися будь-якої сфери людського життя.

Різноманітність та достаток товарів, пропонованих клієнту, зростає з кожним днем, що, своєю чергою, ставить дедалі нові завдання перед розробкою методів спілкування зі споживачем.

Споживчий брендинг – це спосіб повідомити про товар або продукт клієнту доступною та зрозумілою йому мовою, вигідно та яскраво виділивши його в ряді подібних.

Процес створення бренду в даній сфері – насичений і багатошаровий, і включає кілька етапів. Ми чудово розуміємо необхідність вдалої побудови міцних відносин із цільовою аудиторією за допомогою ефективних та продуманих стратегій споживчого брендингу та із задоволенням вирішуємо поставлені нашими клієнтами завдання.

Наші логотипи в сегменті товарного брендінгу: