брендінг дестинацій

Брендінг дестинацій.
Бренди для областей, регіонів, міст, курортів, маєтків, садиб.

Брендінг дестинацій — відносно новий напрямок брендингу, який є відповіддю на вимоги тенденцій сучасного світу в умовах глобалізації.

Необхідність айдентики для територій різного масштабу (від окремої садиби до цілого регіону, країни) стає дедалі очевиднішою. Створення міцного бренду дестинації потребує наявності багатьох атрибутів, знання не лише маркетингових стратегій, а й багатьох суміжних дисциплін (історії, урбаністики, екології регіону та ін.).

Команда фахівців БА “Грейдс” із дослідницьким інтересом вирішує завдання щодо створення дестинаційного бренду, здатного привернути увагу аудиторії, таланти та інвестиції до заданого регіону.

Наші логотипи в сегменті дестинаційного брендінгу: